• Odber noviniek
  • 30-dňová záruka
  • Kategórie
    vymazať

    Často kladené otázky

    Kategórie

    • Často kladené otázky o nakupovaní
    • Často kladené otázky o doprave
    • Všeobecné otázky

    Často kladené otázky o nakupovaní

    Čo je RRP?

    • Odporúčaná maloobchodná cena navrhovaná spoločnosťou Zone Europe Ltd. ako veľkoobchodníkom, ktorá je tiež zasielaná jej maloobchodným partnerom a ponúkaná ako predajná cena. Odporúčaná cena sa zobrazuje bez prečiarknutia na stránke výrobku a na kartách výrobku. Predajná cena sa zobrazuje pod odporúčanou maloobchodnou cenou na viditeľnom mieste. Okrem toho sa na obrázku výrobku zobrazuje rozdiel medzi týmito dvoma hodnotami v percentách, aby sa zákazníci mohli ľahšie orientovať medzi cenami.

    Ako si môžem výrobok objednať?

    • Objednať / kúpiť ONLINE:
      • Stlačte tlačidlo košíka vedľa produktu, ktorý chcete pridať.
      • Webová stránka vám môže ponúkať produkt alebo službu vo forme vyskakovacieho okna, ak si ho neželáte, môžete ho zatvoriť kliknutím na X v rohu.
      • Ak chcete pokračovať v procese objednávania, kliknite na "môj košík" v pravom hornom rohu.
      • Obrazovka preskočí na kôš. Tu sa môžete rozhodnúť, či chcete pokračovať v prehliadaní, alebo si tento výrobok okamžite objednať. Môžete tu tiež zmeniť množstvo alebo dokonca vymazať výrobok z košíka.
      • Ak máte kód kupónu, môžete ho uplatniť len tu.
      • Kliknutím na tlačidlo "Pokračovať v objednávke" prejdite na ďalší krok.
    • Potom stačí postupovať podľa nasledujúcich krokov:
      • Zadávanie údajov
      • Výber spôsobov platby a doručenia
      • Prehľad objednávok
      • Overte si informácie, ktoré ste už poskytli.
      • Tu môžete pridať aj komentár k objednávke.
      • Úspešná objednávka

    Ktoré je ID objednávky?

    • Všetky objednávky sú automaticky potvrdené e-mailom. Tento e-mail bude obsahovať číslo objednávky, ktoré je vo formáte 42710-xxxxxxxx.
    • Toto číslo nám pomôže identifikovať vašu objednávku a môžete ho použiť na kontaktovanie našich kolegov, aby ste sa mohli informovať o vašej objednávke / upraviť ju / zrušiť.

    Prečo som nedostal potvrdzujúci e-mail/oznámenie o mojej objednávke?

    • Zasielame automatické potvrdenie všetkých objednávok. Ak ho vo svojej schránke nenájdete, skontrolujte si priečinok SPAM alebo PROMOTIONS. Ak ho nenájdete ani v jednom z týchto priečinkov, možno ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takom prípade sa môžete obrátiť na náš zákaznícky servis (info@pixato.sk), ktorý vám pomôže získať vašu objednávku na základe vášho fakturačného mena.

    Kedy môžem očakávať svoju objednávku?

    • Ak je výrobok na sklade, dodanie potrvá 1-3 pracovné dni.
    • Ak je výrobok na externom sklade, počítajte s dobou dodania 1-3 pracovné dni.
    • V potvrdení, ktoré dostanete, bude uvedený očakávaný čas prijatia výrobku, pričom doručenie niektorých výrobkov môže trvať dlhšie.
    • Môžete sa informovať prostredníctvom chatového rozhrania na našej webovej stránke alebo e-mailom na adresu info@pixato.sk-n s číslom objednávky (ktoré dostanete v potvrdzujúcom e-maile) a naši pracovníci vám radi pomôžu.
    • Po odoslaní vám kuriérska služba oznámi presný čas doručenia.

    Môžem zmeniť adresu doručenia?

    • Správnu adresu s číslom objednávky pošlite na e-mailovú adresu info@pixato.sk a naši kolegovia ju opravia.

    Môžem zmeniť poradie? (nahradiť iný výrobok, pridať iný výrobok)

    • Pošlite nám prosím číslo vybraného výrobku spolu s číslom objednávky e-mailom na adresu info@pixato.sk-ra a naši kolegovia sa o to postarajú.

    Môžem vymazať produkt z objednávky?

    • Pošlite nám prosím číslo výrobku, ktorý chcete zrušiť, spolu s číslom objednávky e-mailom na adresu info@pixato.sk-ra a naši kolegovia sa o to postarajú.

    Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

    • Pošlite nám číslo svojej objednávky (ktoré ste dostali v potvrdzujúcom e-maile) prostredníctvom chatového rozhrania na našej webovej stránke alebo e-mailom na adresu info@pixato.sk-ra s uvedením dôvodu a naši pracovníci vašu objednávku zrušia.
    • Ak ste zaplatili vopred kreditnou kartou, pošlite nám e-mail s číslom bankového účtu.

    Ako môžem vrátiť výrobok?

    • Ak vám výrobok nevyhovuje (nepáči sa vám, máte nesprávnu veľkosť atď.)
      • Vyplňte prosím formulár na stránke https://pixato.sk/30-dnova-zaruka a zašlite nám výrobok späť v obálke/krabici na adresu AHB Group, sklad c.9, CSONKA TRANS, Sládkovičova 6, 943 02 Štúrovo (Osobný nákup nie je možný!)
      • Na obale uveďte číslo objednávky!
      • Ak ste si vybrali možnosť kuriéra, náš pracovník vás bude kontaktovať e-mailom, aby potvrdil adresu doručenia. Kuriér bude odoslaný až po vašej spätnej väzbe!
      • Po vrátení zásielky vás bude kontaktovať náš pracovník, aby s vami prípadne prediskutoval podrobnosti.
    • Ak sme urobili chybu pri odosielaní výrobku
      • Pošlite obrázok samotného problému a podrobný opis problému (s ID objednávky) na adresu info@pixato.sk a naši pracovníci vás budú kontaktovať.
         Následne pošleme kuriéra, ktorý výrobok vyzdvihne.
    • Ak ste dostali chybný alebo poškodený výrobok
      • Pošlite obrázok chybného výrobku na adresu info@pixato.sk-ra a naši pracovníci vás budú kontaktovať.

    Ako môžem výrobok vymeniť? Ako/kde môžem uskutočniť výmenu?

    • Vyplňte formulár na stránke https://pixato.sk/30-dnova-zaruka.
       Výrobok nám vráťte na adresu AHB Group, sklad c.9, CSONKA TRANS, Sládkovičova 6, 943 02 Štúrovo (Osobný nákup nie je možný!)
    • Po doručení vašej zásielky vás bude kontaktovať náš pracovník, aby s vami prediskutoval podrobnosti.

    Ako sa môžem odhlásiť?

    • Ak si želáte zrušiť nákup, pošlite e-mail na adresu info@pixato.sk-ra s číslom bankového účtu a dôvodom spolu s číslom objednávky (ktoré dostanete v potvrdzujúcom e-maile) a naši pracovníci sa o to postarajú.
       Na vrátenie zaplatenej sumy máme maximálne 14 dní.
       O prevode vás budeme informovať e-mailom.

    Neobdržal som faktúru

    • Faktúra vám bude zaslaná elektronicky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Skontrolujte si tiež priečinok SPAM alebo PROMOTIONS. Ak ju nenájdete, informujte o tom našich kolegov na adrese info@pixato.sk.

    Často kladené otázky o doprave

    Kde sa nachádza môj balík/objednávka?

    • Prosím, pošlite číslo svojej objednávky (ktoré ste dostali v potvrdzujúcom e-maile) prostredníctvom chatového rozhrania na našej webovej stránke alebo e-mailom na adresu info@pixato.sk a naši pracovníci sa vám okamžite ozvú s informáciou o stave vašej objednávky.
    • Ak je vaša objednávka už u kuriérskej služby, môžete si vyžiadať číslo zásielky vašej objednávky e-mailom na adrese info@pixato.sk. Toto číslo zásielky môžete zadať do vyhľadávača zásielok na stránke https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ alebo zavolať/poslať e-mail kuriérskej službe.
    • Ak sa vaša objednávka už nachádza na pracovisku Foxpost, môžete si od našich kolegov vyžiadať číslo zásielky vašej objednávky e-mailom (info@pixato.sk), a to zadaním čísla objednávky. Toto číslo zásielky môžete zadať do vyhľadávača zásielok na webovej stránke https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ alebo môžete kontaktovať kuriérsku službu telefonicky / e-mailom.

    Ako môžem kontaktovať kuriéra?

    • Kuriér vás bude telefonicky informovať o doručení balíka a presnom čase doručenia.

    Všeobecné otázky

    Záruky (na obaly, fólie)

    • Poskytujeme všeobecnú záruku (záruku), ktorú vyžaduje zákon.

    Okostok: Aký je rozdiel medzi továrenským a popredajným krytom (Smart view Cover)? Prečo nedetekuje displej?

    • Doplnkový trh
      • Názov Smart view Cover je vymyslený názov podľa továrenského puzdra, pretože vyzerá úplne rovnako, ale nemá žiadne inteligentné funkcie.
      • Rozdiel sa odráža v cene, ktorá je o 30 € nižšia.
      • Volanie je bleskové, pretože kryt je priehľadný, ak je jas displeja nastavený dostatočne vysoko. Ak je v slúchadle funkcia na nastavenie citlivosti displeja a je nastavená na citlivosť, bude možné ju ovládať cez kryt, čo však môže byť ovplyvnené ochrannou fóliou displeja!
      • Funkcia prebudenia to bohužiaľ sama o sebe nedokáže, ale naskenovaním kódu QR môžete tieto funkcie aktivovať, ak je kompatibilný s vaším zariadením. Ak sa na krabici zariadenia nenachádza QR kód, odporúčame stiahnuť si nižšie uvedenú aplikáciu:
        Snímač priblíženia Obrazovka Zapnuté Vypnuté - Odomknutie vlnového zámku
    • Továrenské smartfóny
      • Predný kryt je navrhnutý tak, aby okrem plnej ochrany displeja umožňoval aj ovládanie telefónu so sklopenou prednou časťou.
      • Okrem prehľadávania oznámení dokážu inteligentné puzdrá spravovať aj telefónne hovory, t. j. prijímať a ukončovať hovory, takže na prijatie hovoru na telefóne nemusíte puzdro ani otvoriť.

    Aký je presný typ môjho zariadenia? Kde to môžem skontrolovať?

    • Presný model svojho zariadenia zistíte identifikáciou čísla modelu.
       Číslo modelu nájdete v nastaveniach - označené menovkou zariadenia / o zariadení / telefón alebo podobnými synonymami alebo na zadnej strane zariadenia.
    • Pri výbere spotrebiča venujte pozornosť typu a ročníku, aby ste zvolili správnu veľkosť.

    Ktorá fólia je vhodná pre moje zariadenie? Prečo užšia?

    • Zákazníkom odporúčame fólie, ktoré nesiahajú až po okraj obrazovky, aby boli kompatibilné s akýmkoľvek puzdrom. V mnohých prípadoch môže dôjsť ku konfliktu medzi puzdrom a fóliou na sklo. Preto môže puzdro "tlačiť" sklenenú fóliu nahor, čo spôsobí, že sa fólia poškodí a odlepí. Samozrejme, toto neplatí pre všetky zariadenia.
    • Našim zákazníkom, ktorí trvajú na zakrivenej fólii - takej, ktorá siaha až po okraj displeja, odporúčame puzdrá (NILLKIN, SPIGEN), ktoré budú odolné voči oderu aj s týmito fóliami.

    Prečo mi fólia po niekoľkých dňoch odpadne?

    • Leštenie skla na displejoch nie je vždy rovnomerné, takže môže vzniknúť rozdiel medzi hornou a dolnou časťou skla displeja, čo môže spôsobiť, že sklenená fólia na jednej časti displeja priľne správne a na druhej nie.
       To znamená, že môžu existovať zariadenia rovnakej značky a čísla modelu, pri ktorých sklenená fólia dokonale priľne k displeju, ale môžu existovať aj iné zariadenia rovnakej značky a čísla modelu, pri ktorých sklenená fólia nepriľne správne.
    • Pre telefóny so zakrivenými hranami nie sú vhodné všetky puzdrá vzhľadom na konštrukciu telefónov! V mnohých prípadoch sa puzdro a sklenená fólia môžu dotýkať. Preto môže puzdro "tlačiť" sklenenú fóliu smerom nahor, čo spôsobí jej poškodenie a uvoľnenie. Bohužiaľ, za takéto prípady nemôžeme niesť zodpovednosť a nemôžeme v tomto prípade poskytnúť žiadnu záruku.

    Akú fóliu si mám vybrať? Aký je rozdiel medzi ochrannou fóliou na displej a fóliou na sklo odolnou voči nárazom?

    • Jednoduché plastové ochranné fólie odolné proti poškriabaniu
      • Plastové ochranné fólie zabraňujú poškriabaniu spotrebičov. Okrem toho však veľa nesľubujú. Keďže nie sú odolné voči nárazom, ak vám zariadenie spadne, displej sa takmer určite rozbije. Odporúčame ich, ak vôbec nie je pravdepodobné, že by ste zariadenie upustili. V opačnom prípade určite potrebujete niečo pevnejšie.
    • Sklenené fólie na ochranu displeja odolné proti poškriabaniu a rozbitiu
      • Sklenené chrániče obrazovky odolné voči nárazom ponúkajú oveľa viac ako ich plastoví predchodcovia a sú správnou voľbou vo všetkých prípadoch. Sú tiež odolné voči poškriabaniu a odreniu a absorbujú vibračnú energiu vznikajúcu pri náraze, takže sa nerozbije obrazovka telefónu, ale samotná sklenená fólia.
    • Sklenené fólie na ochranu 3D displeja odolné proti poškriabaniu a rozbitiu
      • 3D nárazuvzdorné fólie na ochranu displeja sú najnovšie na trhu. Ich veľký rozdiel oproti predchodcom je v tom, že zatiaľ čo tie sa zameriavajú len na obrazovku zariadenia, 3D sklenené fólie sú navrhnuté tak, aby pokryli celú prednú časť zariadenia.
      • V prípade telefónov so zakrivenými hranami nie je možné použiť všetky puzdrá vzhľadom na konštrukciu telefónov! V mnohých prípadoch sa puzdro a sklenená fólia môžu dotýkať. Preto môže puzdro "tlačiť" sklenenú fóliu smerom nahor, čo spôsobí jej poškodenie a uvoľnenie. Bohužiaľ, za takéto prípady nemôžeme niesť zodpovednosť a nemôžeme v tomto prípade poskytnúť žiadnu záruku.

    Aké je číslo článku a kde ho nájdem?

    • Číslo výrobku je jedinečný identifikátor, ktorý jednoznačne identifikuje každý materiál, tovar alebo hotový výrobok. Číslo výrobku je kratšie ako úplne presný opis výrobku, čo uľahčuje elektronické spracovanie údajov.
    • Toto číslo výrobku nájdete na webovej stránke v časti Produkty.
       Nájdete ho vedľa názvu výrobku na vystavených objednávkach/faktúrach.
    • Toto číslo výrobku musíte vždy uviesť našim kolegom, ak chcete upraviť objednávku alebo sa informovať o dostupnosti alebo stave výrobku.
    Porovnávam vyššie uvedené produkty! Vyberte viac produktov na porovnanie!
    Naša odporúčaná ponuka

    Naša odporúčaná ponuka